סוף שנה! זה מתקרב בצעדי ענק.
מה עם הילדים? רבים מתקשים בתקופה הזו לאסוף את עצמם.
האווירה היא: מה שנלמד נלמד מה שלא לא. יש ריח של חופש באוויר ובמקביל הרבה עצבנות מצד המורים, שעדיין מנסים ללמד, נאבקים בצורך הבסיסי של הילדים לצאת לחופשי.
אז הרבה פעמים אין פה תמונה רומנטית של מורה מעיף גוזלים לשמיים ולוחש להם עוף גוזל…
המורים נדרשים להעביר סקרים על רמת ביה״ס, רמת התלמידים, האווירה, הציונים, זה לא פשוט, לפעמים בתי ספר ״מעגלים פינות״, מזיזים את הילדים הבעייתים כדי שלא תתקלקל התמונה ובעצם ״מתחת לשטיח״ פוגעים שוב באלה שנוכחותם פוגעת בציון הסופי שביה״ס יקבל…
קשה לקבל את זה אבל זו המציאות לצערי בלא מעט בתי ספר.
אז יש ריח של חופש ויש ריח של מתח, פגיעות, רגישות, אכזבה.
דווקא עכשיו, בעין הסערה, נדרשת מכולם סבלנות, איפוק, כבוד ועוד מילים שנשמעות שחוקות.
דווקא עכשיו נדרשת תקווה לילד שלא מצליח ללמוד או לא מצליח להתנהל מול דרישות שנראות לו נוקשות.
עברו שנים מאז שכתבתי את הספר ״ילד מחוק״, ספר ביבליותרפי שעוזר לילדים, מורים והורים שנלכדו במבוכים האלה.
ובכל שנה מאז נכתב, בתקופה הזו במיוחד, הספר עובד שעות נוספות כי הוא מנחם, מעודד ילדים מאוכזבים ועוזר למורים להתנהל מול הילדים האלה, כי בשורה התחתונה מה שחשובה היא התקווה שבשנה הבאה הילד ימצא את דרכו.
אני גאה שהספר הפך לספר מטפל שעוזר לילדים, מורים והורים לתקשר.
אגלה שהסוף הוא טוב והילד ממש לא מחוק.
הספר מנחם את מי שעדיין לא מצליח. הספר מלמד את הילד להאמין בעצמו.
לספר מצורפת חוברת אינטרנטית ובה הצעות לשיחות.
אני מצרפת כאן תרגיל מהחוברת האינטרנטית וממליצה כמובן לרכוש את הספר (איתו מגיעה, כאמור, החוברת), לטפל ולהקל על הילדים.
לפרטים נוספים ולרכישה>>
https://bit.ly/3tlXWqr